ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

فرمانده مرزبانی: کشف محموله سنگین موادمخدر و انهدام باند سلاح و مهمات در مرزها| قاچاق ۳۰۰۰۰۰ لیتر سوخت در آب‌های خلیج‌فارس

  • کد خبر: ۱۰۷۱۵۰
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
فرمانده مرزبانی: کشف محموله سنگین موادمخدر و انهدام باند سلاح و مهمات در مرزها| قاچاق ۳۰۰۰۰۰ لیتر سوخت در آب‌های خلیج‌فارس
فرمانده مرزبانی انتظامی از ناكامي قاچاقچيان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرداراحمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: رزمندگان پرتوان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرز‌ها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته طی ۳ عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرز‌های جنوب شرق کشور کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر طی ۳ عملیات مرزی در شهرستان‌های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این ۳ عملیات مرزبانان موفق شدند حدود ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً صنعتی و سنتی بود را کشف و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرز‌های استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باند‌های سلاح و مهمات، ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از ۲ باند قاچاق کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه در تشریح عملیات مرزبانان استان هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در آب‌های خلیج فارس با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های انحصاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیریک و قشم، از خروج محموله سنگین سوخت قاچاق به خارج از مرز‌های کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: مرزبانان طی دو عملیات رزمی و تاکتیکی در مرز‌های شهرستان سیریک و قشم، موفق به کشف ۳۰۷ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۹۲۲ میلیون ریال شدند.

فرمانده مرزبانی با تأکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق سوخت در دستور کار مرزبانان است، اظهار کرد: با توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت در مرز‌های کشور، به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->